ثبت آگهی رایگان املاک
ثبت آگهی رایگان املاک

ثبت آگهی رایگان املاک

ارسال کردن آگهی به مشاور املاک محله تان:


هر مشاوری که در سایت بهارخواب ثبت نام میکنه یک صفحه شخصی از ما میگیره و اسمش در لیست مشاورین سایت ذخیره میشه
الان من یک آپارتمان در جردن تهران دارم و میخوام بفروشمش
میتونم بدون عضویت در سایت برم و رایگان آگهیمو ثبت کنم
وقتی در پایان کلید ثبت رو زدم مستقیم میرم به لینک ویرایش آگهیم در سایت،که این لینک به ایمیلم هم ارسال شده و هر وقت خواستم میتونم از ایمیلم به این لینک بیام.
پنج تا امکان اونجا برام ظاهر میشه
اول ویرایش آگهی
دوم پیش نمایش آگهی
که از اونجا میتونید ببینید آگهیتون بعد از تایید چطور در سایت دیده میشه
سوم ارسال به مشاورین املاک
بعد از تایید آگهی من در سایت توسط مدیر، من میتونم بجای اینکه یک به یک توی خیابون جردن راه بیافتم و آگهیم رو به مشاورهای اونجا بسپرم
خیلی راحت وارد لینک آگهیم میشم از قسمت ارسال به مشاورین استان تهران شهر تهران منطقه جردن رو انتخاب میکنم و با پرداخت هزینه ناچیز آگهی خودم رو به تمام مشاورین جردن که عضو سایت هستند بفرستم
مشاور املاک هر وقت وارد صفحه شخصی خودش بشه یک قسمت داره اونجا بنام آگهی های دریافتی، از اونجا آگهی هایی که براش ارسال شده رو میبینه و میتونه شماره خودشو جایگذین کنه و در سایت بهارخواب منتشر کنه
چهارم بروزرسانی،با ثبت آگهی های جدید آگهی شما رفته رفته به انتهای صفحه میره ،شما میتونید با زدن کلید بروزرسانی براحتی و دوباره آگهیتون رو به ابتدای صفحه بفرستید
پنجم وضعیت نمایش،در ابتدا و بطور پیش فرض این امکان بروی نمایش داده شود تنظیم است،اگر موقتا از آگهی خودتان منصرف شدید ولی امکان دارد در آینده باز هم قصد تنظیم این آگهی را داشته باشید با انتخاب نمایش داده نشود آگهی شما در سایت نمایش داده نخواهد شد تا زمانیکه شما دوباره نمایش داده شود را انتخاب کنید

شما هم به ما در بهارخواب بپیوندید
www.baharkhab.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.